Měna: Kč (CZK)
Pokud jste z Ostravy nebo máte cestu okolo, můžete využít osbního odběru přímo v sídle společnosti PKS servis spol. s r.o. Zboží může převzít pouze kupující nebo osoba k tomu oprávněná. Tato osoba se musí v případě vyžádání dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem (u cizinců platným cestovním pasem).
Zboží je možno kupujícímu zaslat vybranou přepravní službou. Přepravce běžně garantuje dodání zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
POZOR !!! Zboží, zejména hydraulické trubky v rozměrech nad 2 m pro zaslání jsou naceňovány zcela individuálně právě v závislosti na možnosti objednání délky až 6 m, ale také množství objednaných trubek.
Objednané zboží Vám zašleme přepravní službou jako dobírku. Pokud bude platba provedena předem bude zboží dodáno balíkem bez dobírky. V případě, že nebudete zastiženi, budou mít řidiči přepravní služby k dispozici Vaše telefonní číslo, které jste povinni uvádět v objednávacím formuláři, a budou Vás telefonicky kontaktovat, pro případnou vzájemnou domluvu, kdy Vás mohou zastihnout na Vámi uvedené kontaktní adrese. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy, a to dle podmínek zvoleného přepravce.
Dodací lhůta je do 3 až 14 dnů (dle druhu zboží), není-li uvedeno jinak. U některých dodavatelů může trvat dodací lhůta 30 dní i déle. V těchto případech Vás bude kontaktovat příslušný technik a informovat o skutečnostech.
Spolu s dodaným zbožím společnost PKS servis spol. s r.o. vždy předá zákazníkovi dodací list, v němž je uvedena přesná identifikace dodaného zboží a jeho množství.
Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží, a pokud přepravu neprovádí společnost PKS servis spol. s r.o., tak předáním prvnímu přepravci.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@pks-servis.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou na PKS servis spol. s r.o.. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.