FAQ

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zbožíkopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada. Podrobněji viz reklamační řád.

Zboží můžete zaslat na adresu: Mostárenská 2912/52, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Czech Republic.

V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat dle tohoto postupu: Nejprve doporučujeme ověřit, zda Vaše značka má české zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešeny rychleji než u prodejce. Pokud není české zastoupení, nebo pokud chcete reklamaci řešit u prodejce, je možné reklamaci uplatnit osobně na naší prodejně, nebo reklamované zboží zaslat na naši adresu.

Ano objednávku s osobním odběrem je možné prodloužit telefonicky nebo emailem, kde nám můžete sdělit požadavek na prodloužení objednávky. Pokud jste objednal doručení přepravní službou a zboží již bylo předáno přepravní službě je potřebné komunikovat přímo s přepravní službou dle instrukcí odeslaných na váš e-mail přepravní službou.

Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu či SMS zprávy (závisí na preferenci zákazníkovy komunikace).

Nemusíte! Ve třetím kroku košíku zvolíte možnost nákupu bez registrace. Ovšem pak nebudete mít možnost vidět stav objednávky a historii objednávek.

O stavu objednávky Vás budeme průběžně informovat na váš e-mail. Pokud jste se registroval je možnost vidět stav vašich objednávek a historii objednávek ve vašem účtu. V případě konkrétních dotazů k objednávce nás můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.

V případě potřeby řešit reklamaci ve zrychleném řízení jde o individuální posouzení reklamovaného zboží technikem. Některé komponenty musíme reklamovat přímo u výrobce a v tomto případě nemůžeme zaručit rychlejší vyřízení.

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.