Měna: Kč (CZK)
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.
Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.
K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada. Podrobněji viz reklamační řád.
Zboží můžete zaslat na adresu: Mostárenská 2912/52, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Czech Republic.
V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat dle tohoto postupu: Nejprve doporučujeme ověřit, zda Vaše značka má české zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešeny rychleji než u prodejce. Pokud není české zastoupení, nebo pokud chcete reklamaci řešit u prodejce, je možné reklamaci uplatnit osobně na naší prodejně, nebo reklamované zboží zaslat na naši adresu.
Ano objednávku s osobním odběrem je možné prodloužit telefonicky nebo emailem, kde nám můžete sdělit požadavek na prodloužení objednávky. Pokud jste objednal doručení přepravní službou a zboží již bylo předáno přepravní službě je potřebné komunikovat přímo s přepravní službou dle instrukcí odeslaných na váš e-mail přepravní službou.
Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu či SMS zprávy (závisí na preferenci zákazníkovy komunikace).
Nemusíte! Ve třetím kroku košíku zvolíte možnost nákupu bez registrace. Ovšem pak nebudete mít možnost vidět stav objednávky a historii objednávek.
O stavu objednávky Vás budeme průběžně informovat na váš e-mail. Pokud jste se registroval je možnost vidět stav vašich objednávek a historii objednávek ve vašem účtu. V případě konkrétních dotazů k objednávce nás můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.
V případě potřeby řešit reklamaci ve zrychleném řízení jde o individuální posouzení reklamovaného zboží technikem. Některé komponenty musíme reklamovat přímo u výrobce a v tomto případě nemůžeme zaručit rychlejší vyřízení.