Doprava
Osobní odběr
Pokud jste z Ostravy nebo máte cestu okolo, můžete využít osbního odběru přímo v sídle společnosti PKS servis spol. s r.o. Zboží může převzít pouze kupující nebo osoba k tomu oprávněná. Tato osoba se musí v případě vyžádání dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem (u cizinců platným cestovním pasem).
Zásilkové a kurýrní služby - ČR
Zboží je možno kupujícímu zaslat vybranou přepravní službou. Přepravce běžně garantuje dodání zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
POZOR !!! Zboží, zejména hydraulické trubky v rozměrech nad 2m pro zaslání jsou naceňovány zcela individuálně právě v závislosti na možnosti objednání délky až 6m, ale také množství objednaných trubek.
Objednané zboží Vám zašleme poštou jako dobírku. Pokud bude platba provedena předem bude zboží dodáno obchodním balíkem. V případě, že nebudete zastiženi, budou mít řidiči přepravní služby k dispozici Vaše telefonní číslo, které jste povinni uvádět v objednávacím formuláři, a budou Vás telefonicky kontaktovat, pro případnou vzájemnou domluvu kdy Vás mohou zastihnout na Vámi uvedené kontaktní adrese. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky.
Dodací lhůta je do 3 až 14 dnů (dle druhu zboží), není-li uvedeno jinak. U některých dodavatelů může trvat dodací lhůta 30 dní i déle. V těchto případech Vás bude kontaktovat příslušný technik a informovat o skutečnostech.
Spolu s dodaným zbožím společnost PKS servis spol. s r.o. vždy předá zákazníkovi dodací list, v němž je uvedena přesná identifikace dodaného zboží a jeho množství.
Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží, a pokud přepravu neprovádí společnost PKS servis spol. s r.o., tak předáním prvnímu přepravci.
Poštou - dle sazebníku České pošty + manipulační poplatek 50 Kč
PPL - dle sazebníku PPL + manipulační poplatek 50 Kč
Express pošta - dle sazebník České pošty + manipulační poplatek 50 Kč
PPL – www.ppl.cz
DPD – www.dpd.com/cz
Zásilkové a kurýrní služby - SR / PL
Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou přímo na jím zvolenou adresu. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv do SR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
Způsob balení, značení, odesílání a průběh doručování koresponduje ze zvyklostmi v ČR. Dodací lhůta je do 3 až 14 dnů (dle druhu zboží), není-li uvedeno jinak. U některých dodavatelů může trvat dodací lhůta 30 dní i déle. V těchto případech Vás bude kontaktovat příslušný technik a informovat o skutečnostech.
Poštou - dle sazebníku České pošty + manipulační poplatek 50 Kč
PPL - dle sazebníku PPL + manipulační poplatek 50 Kč
PPL – www.ppl.cz
DPD – www.dpd.com/cz
Povinnosti kupujícího při převzetí balíku
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@pks-servis.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou na PKS servis spol. s r.o.. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícícmu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.