• facebook
  • facebook

Nejčastější dotazy

 

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu objednávky Vás budeme průběžně informovat. V případě konkrétních dotazů na zásilku nás můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte! Ve třetím kroku košíku zvolíte možnost nákupu bez registrace. Ovšem pak budete mít zobrazenu hrubou cenu pro neregistrované klienty. S registrací automaticky získáte slevu* ve výši 5% ceny zboží. Následně Vám bude sleva navyšována dle velikosti vašich předchozích nákupů, popř. může být přiřazena i automaticky dle bonity vaší firmy.

Jak poznám, že si mohu objednávku osobně vyzvednout?

Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu či SMS zprávy (závisí na preferenci zákazníkovy komunikace).

Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?

Ano objednávku je možné prodloužit telefonicky nebo emailem, kde nám můžete sdělit požadavek na prodloužení objednávky .

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.

Jak mám zadat reklamaci?

V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat dle tohoto postupu: Nejprve doporučujeme ověřit, zda Vaše značka má české zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešeny rychleji než u prodejce. Pokud není české zastoupení, nebo pokud chcete reklamaci řešit u prodejce, je možné reklamaci uplatnit osobně na naší prodejně, nebo reklamované zboží zaslat na naší adresu.

Kam mohu reklamované zboží zaslat?

Zboží můžete zaslat na adresu: Mostárenská 1140/48, 703 00 Ostrava - Vítkovice, Czech Republic.

Co vše musím dodat k reklamaci?

K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada. Podrobněji viz reklamační řád.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.

Lze reklamaci nějak urychlit?

V případě potřeby řešit reklamaci ve zrychleném řízení jde o individuální posouzení reklamovaného zboží technikem. Některé komponenty musíme reklamovat přímo u výrobce a v tomto případě nemůžeme zaručit rychlejší vyřízení.

 

*netýká se výrobků DYNASET